İlan/Hesap Teslim Alma

- Sattığınız ilanı ilanlarım kısmından kontrol ederek alıcı adına tıklayıp sohbet ederek teslim edebilirsiniz.
- Teslim formu göndermenize gerek yoktur. İlanı satın alan ürünü onaylamaktadır.
- Satıcı veya alıcı satın aldığı ilanı iptal edemez. Sadece yöneticiler iptal gerçekleştirebilir.
-İlan teslim süresi biterse bakiye alıcının hesabına geçer.
- Satış sürecinde yapılan yazışmalar DELİL niteliğindedir. Buna ek olarak ss almanız kanıt ve aksi bir durum yaşanması sırasında size verilecek desteği kolaylaştıracaktır.
- Yang veya item teslimlerinde ürünü teslim ettikten sonra karşı taraf onaylar. Önden onaylanması sorumluluğumuz dışındadır.

- Hesap Satış Bilgilendirme:
1. Adım: İlan satın alınır (satın aldıktan sonra iptal edemez)
2. Adım: Alıcı satıcı ile iletişime geçer
3. Satıcı alıcıya hesabın şifre pin bilgilerini vererek kontrol etmesini sağlar (hesapta herhangi bir değişiklik yapılırsa ilan onaylanır değişiklik yapan kişi banlanır)
4. İlan ile uyuşuyorsa alıcı e postasını vererek satıcı e postayı günceller alıcı ise e postası değişmiş hesabın şifre pin değişikliğini yaparak ilanı onaylar.
E POSTA DEĞİŞİMİ NASIL YAPILIR?
e-Posta değişimini başarıyla yapmak için şu adımları izleyiniz:
1. Siteden girdiğiniz hesabınızdan e posta değişimi sayfasına girip değiştireceğiniz e postayı giriniz ve tıklayınız.
2. Mailinizi aynı tarayıcının sekmesinde açıp oradan onaylayınız sizi hesabın sayfasına atacak ve işleminiz başarılı şekilde yapıldığına dair bir yazı ile karşılaşacaksınız.
3. Bu 2 adımı yaptığınızda işleminiz sorunsuz şekilde yapılmış olacaktır.
Not: mailiniz eğer random bir mail ise bu konuda malesef manuel olarak hizmet alamayacaksınız. Lütfen bu konuda destek talebinde bulunmayınız.

KEYİFLİ ALIŞVERİŞLER.
SADECE BUNLARIN DIŞINDA YAŞANAN SORUNLAR İÇİN CANLI DESTEĞE BAŞVURUNUZ LÜTFEN.

Listing/Account Receiving
- You can deliver the account by checking the listing in the "My Listings" section, clicking on the buyer's name, and chatting with them.
- There is no need to send a delivery form. The person who purchases the listing confirms the account.
- Seller or buyer cannot cancel the listing they have purchased. Only administrators can cancel.
- If the delivery time expires, the balance will be transferred to the buyer's account.
- All communication during the sales process serves as EVIDENCE. Additionally, taking screenshots will facilitate the support you will be given in case of a contrary situation.
- For Yang and item deliveries, the product is delivered, and the other party confirms it afterward. We are not responsible for early confirmations.

- Account Sale Information:
Step 1: Listing is purchased (cannot cancel after purchase)
Step 2: The buyer contacts the seller
Step 3: The seller provides the account's password and pin information to the buyer, allowing them to check it (if any changes are made to the account, the listing will be confirmed and the person who made the changes will be banned)
Step 4: If the account matches with the listing, the buyer provides their email, and the seller updates the email. The buyer confirms the sale after changing the account's password and pin.
HOW TO CHANGE YOUR EMAIL?
To successfully change your email, follow these steps:
1. Enter the email change page from your account on our website, enter the e-mail you will change and click.
2. Open your mail in the tab of the same browser and confirm the change, it will take you to the account page and you will see a text that the change has been done successfully.
3. Once you complete these two steps, your process will be completed without any issues.
Note: If your e-mail is a random e-mail, unfortunately you will not be able to get manual support on this issue. Please do not request support regarding this issue.

WISHING YOU A PLEASANT SHOPPING
PLEASE CONTACT LIVE SUPPORT FOR PROBLEMS OTHER THAN THESE.